- Hvordan får jeg betalt/ hvordan får jeg faktura? Og hvorfor kan jeg ikke bare få ett kontonummer?
- Faktura får du på den mail adressen som du har oppgitt når du meldte på kurset. Så husk på å sjekke at mailen vår er klarert til å komme igjennom spam filteret ditt på mailen.
Faktura kan noen ganger også bli sendt ut på vipps om du har takket ja til dette i vipps appen.
Husk også å merke innbetalingen med navnet på barnet ditt, om du ikke bruker KID nummeret på fakturaen (eller om det ikke virker.
Noen ganger bruker vi litt tid på å få sendt ut faktura til alle sammen, men vi forhåndsbetaler forsikringen til NLS slik at alle er forsikret uansett!
Jeg kan ikke betale alt på engang, hva skal jeg gjøre?
Du kan sende oss en mail på post@delfinslk.no og avtale delbetaling, det går helt fint!
- Jeg har ikke fått mail fra dere, er jeg ikke på lista?
I og med at vi bruker en mailadresse som begynner med "post" så havner den ofte i spam filteret i mailen. Sjekk derfor at du har godkjent post@delfinslk.no som avsender! Gi oss gjerne beskjed hvis du oppdager at du ikke får fellesmailene, så sjekker vi at mailen din er med på lista.
- Hvorfor blir kurset avlyst om det er færre enn 5 påmeldte?
Det er fordi det ellers vil koste oss penger som en klubb å holde kurset, siden instruktører osv. skal ha lønn uansett hvor mange som er påmeldte!
- Er det svømming selv om skolen er stengt?
- Nei, vi føler skoleruta. Så dvs. at det ikke er svømming på helligdager, juleferie, påskeferie, vinterfeire og høstferie.
- Det er de absolutt! Vi sørger for at ingen uvedkommende får tilgang til din informasjon.